fancyheadings a \hang..., \parindent a \leftskip

Petr Kucera pkucera at math.muni.cz
Tue May 12 11:23:43 CEST 1998

   >2) Jak mohu odsadit cast odstavce nasledovne:
   >
   >...text text text \\ %prechod na novy radek
   >text text ... text %zde je konec radku
   >   text text ... %zde je konec radku
   >   text ...
   >
   >V tomto pripade mi nepomohlo ani \hangindent \hangafter, ani \parindent a
   >\leftskip.
   >
   >	Dekuji za odpovedi.
   >
   >		S pozdravem Petr Kucera.

   Nevim, jestli tomu presne rozumim. To myslite neco takoveho?
   \leavevmode\hfil . . .text. . .\break?

Myslim, ze jste tomu presne neporozumel.
Mel jsem na mysli to, ze kdyz prejdu na novy radek, tak chci, aby prvni radek
byl normalni delky a ty nasledujici byly trochu odsazeny oproti prvnimu smerem
do prava. \parindent+\leftskip nebo \hangindent+\hangafter to delaji jen tehdy,
kdyz prechazim na novy odstavec.