omluva (Re: a2ac)

Zdenek Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Mon May 11 15:03:21 CEST 1998

On Mon, 11 May 1998, Pavel Janik ml. wrote:

> Date: Mon, 11 May 1998 12:04:38 +0100
> From: "Pavel Janik ml." <Pavel.Janik at inet.cz>
> To: csTeX at cs.felk.cvut.cz
> Subject: Re: omluva (Re: a2ac)
>
>    Datum: Mon, 11 May 1998 11:36:52 +0100
>    Odesilatel: "Antonin Strejc" <STREJC at vc.cvut.cz>
>
> Preji prijemny den,
>
>    > Omlouvam se, spatne jsem si Vas dotaz precetl, domnival jsem se mylne,
>    > ze jde o posun na druhou stranu. Takto to opravdu chyba je.
>    > Nic to ovsem nemeni na otazce vhodnosti prilisneho sklonu.
>
> tento problem jsem shledal i u fontu, jejich sklon je totozny s fonty,
> [...]
Diakriticka znamenka by mela byt kreslena tak, aby nad minuskami
sedela spravne a pri umisteni nad verzalky se musi posunout. K
vypoctu posunu slouzi CAP_HEIGHT a FONT_SLANT (pokud si jmena
parametru pamatuji spravne). Z vlastni zkusenosti ale mohu
odpovedne rici, ze v nekterych AFM jsou chyby (mohu se podivat
doma do sveho archivu a poslat seznam chyb, ale dalo by mi to moc
prace). Take jsem zjistil, ze vzorecky Petra Olsaka z distribuce
a2ac jsou casto lepsi nez udaje v originalnim AFM.

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/