Ceske ps-fonty v TeTeXu v Debianu

Pavel Voch voch at econ.muni.cz
Mon May 11 12:28:10 CEST 1998

On Mon, 11 May 1998, Jiri Osoba wrote:

> Nalezne to virtualni fonty pro prevod phvr8z -> rphvr (apod.)?

No to ja prave nevim. Jak to mam poznat? Musim se priznat, ze mi neni
zcela jasne jak to funguje.

Muzete mi napsat co musi kde byt, aby to fungovalo, resp. co mam udelat,
abych detekoval kde je chyba?

						Pavel Voch
You know you've achieved perfection in design,
Not when you have nothing more to add,
But when you have nothing more to take away.

				Antoine de Saint Exupery