\includegraphics a pdflatex

Pavel Janik ml. Pavel.Janik at inet.cz
Mon May 4 23:16:27 CEST 1998

   Datum: Mon, 4 May 1998 19:25:26 +0100
   Odesilatel: had at pdas.cz (Hanus Adler)

Ahoj,

   > \includegraphics, pdflatex mi vypise chybu "Non-PDF special ignored!" a
   > obrazek ve vyslednem PDF neni. Mohl bych se zeptat, jaky je spravny
   > postup pro vkladani obrazku, chci-li vytvorit PDF pomoci pdflatexu?

pdftex obrazky ve formatu EPS neumi. Nejjednodussi je vkladani PNG
obrazku - viz example.tex. Ale upgraduj az na pdftex-0.12k, protoze
verze 0.11 a 0.12x, kde x<'k', maji problemy s tiskem z Acrobat
Readeru. PDF je vsak v poradku.

pdftex by take mel umet vlozit i vystup z metapostu a nakonec i
samotne PDF.

BTW - autor mi slibil, ze se o vikendu bude venovat dokumentaci, jsem
tedy zvedav...
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik at inet.cz