Problem s pstops

Stanislav Hledik hle10uf at axpsu.fpf.slu.cz
Thu May 14 18:49:37 CEST 1998

Dobry den,

    chtel jsem pouzit pstops na jasnou zalezitost a ono funguje jinak, nez
bych ocekaval:

pomoci psselect jsem separoval liche stranky, sude jsem vsak potreboval
horizontalne posunout o 40mm tak, aby licovaly. Takze jsem zadal

pstops 2:1(4cm,0) vstup.ps vystup.ps

vse probehlo v poradku, avsak ve vysledku je text posunut mnohem vice nez
by mel, a to navic i vertikalne, takze je orezano zahlavi. Pritom

pstops 2:1

funguje tak jak ma, tj. ekvivalentne psselect -e. Jakmile vsak napisi

pstops 2:1(0,0)  nebo jen  pstops 1:0(0,0),

dojde k jakesi translaci stranky.

Muze mi nekdo poradit?

Diky,

---sh

Stanislav Hledik <hle10uf at fpf.slu.cz>   ftp://node.fpf.slu.cz/hledik
Deptartment of Physics
Faculty of Philosophy and Science
Silesian University
Bezrucovo nam. 13                            Phone: +420 653 684 292
746 01  Opava, Czech Republic                  Fax: +420 653 216 948