knihy-Slovensko

Peter Gasparovic pegas at vlake.sk
Tue May 5 22:08:22 CEST 1998

Vie mi niekto zo Slovenska pomoct, kde by som mohol kupit knihu
"TeXbook naruby" od P. Olsaka, prip aj originalny TeXbook, alebo vobec
nejaku ucebnicu k LaTeXu ci Plainu. Okolo mna je TeXove vakuum, nikto v
nom
nerobi a pri Worde sa mi robia vredy.
--

	Peter Gasparovic     .             ..     Department of Aeronautical
	VLA/KLI Rampova 7     .           '  :    Engineering