cannot open file dvidrv.err !!!

Ji+i Bajer BAJER at jointlab.upol.cz
Tue May 5 14:16:51 CEST 1998

Vazeni kolegove

Uz cely den si s tim hraji naprosto bezuspesne a uz to vzdavam.
Potrebuji pomoci. Tedy: mam starou instalaci cstexu 93 pro dos, tam
jsou ovladace dvidrv 1.4. Kvuli SVGA grafice chci pouzit nove ovladace
verze 1.6. Myslel jsem, ze staci nahradit stare novymi tj. dviscr.exe
a dvidrv.err aby to chodilo. Ono to sice chodi, ale stale se objevuje
hlaska [cannot open file dvidrv.err]. dal jsem tyto soubory i do
aktualniho adresare, kde jsou texovske zdrojaky i do c:\emtex\data
ale vysledek je porad stejny.

dviscr -- Version 1.6g -- Copyright (c) 1988-1997 by Eberhard Mattes
Warning 1018: [cannot open file dvidrv.err]

Prosim vas, funguje nekomu dviscr 1.6 s chybovymi hlaskami a jak se
vam povedlo to rozchodit?

Moc dekuju za odpoved.

Jiri Bajer