format A5

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Tue Mar 31 20:00:53 CEST 1998

> Muj problem je v tom, ze jak jsem zjistil uz zde, tak na prevod 2xA5 na A4muzu
> pouzit ps2ps.exe coz jsem ucinil. Ale problem je v tom, ze mam nastaveny
> styl na A5, ale .ps natvrdo bere jako bych mel A4 a udela to, ze da 2xA5 na A4
> s tim, ze prislusnou stranku zmensi jako by to byla A4 na A5 a tim samozdrejme
> mam polovicni velikost(vlastne udela 2x A4 na A4). Takze potrebuju nejak
> zachovat proporce A5 na A4 s tim, ze tam budou dve....

Program, ktery pro tyto ucely pouzivam ja se jmenuje pstops.exe a ziskal
jsem ho z                                              ^^
ftp://ftp.cstug.cz/pub/tex/CTAN/systems/msdos/4alltex/diskp1/psutils.zip
ale mozna se jedna o stejny program. Pro zmineny prevod pouzivam davku, v
niz je tento prikaz
pstops 2:0L(29.7cm,0)+1L(29.7cm,14.85cm) %1 %2
pricemz se predpoklada, ze stranka formatu A5 je umistena na papiru A4
od jeho leveho horniho rohu, coz lze zajistit vhodnymi paramtry v LaTeXu.
Popis parametru pstops je samozrejme v dokumentaci. Zadne zmensovani se
nekona, to by tam musel byt parametr zacinajici znakem @, napr. pokud chcete
na A4 dat dve zmensene A4, muzete pouzit prikaz
pstops 2:0L at 0.7(21cm,0)+1L at 0.7(21cm,14.85cm) %1 %2
Zatim se mi nevyskytly zadne problemy s timto prevodem.

Jiri Zelinka