format A5

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Tue Mar 31 18:44:10 CEST 1998

> Zdravim, diky za odpovedi
> jak se da v LaTeXu nastavit format PAPIRU (tedy nikoli textu)
> na A5 ( tak, aby dvi resp. ps byly v A5)
> pouzivam styl a5.sty, ale v nem jsou jenom okraje atd.
> dekuji

J. Rybicka v knize LaTeX pro zacatecniky uvadi parametry \pageheight a
\pagewidth, ale pri pokusu o preklad hlasi LaTeX, ze je nezna.
Ostatne myslim, ze v dvi souboru rozmery papiru vubec ulozeny nejsou a je
veci prislusneho ovladace a parametru pro nej, na jaky papir soubor
vytisknou. Rychle jsem proletel kapitolku o formatu dvi souboru v knize
TeXbook naruby P. Olsaka a nenarazil jsem na zminku o rozmerech papiru.
Pokud se mylim, at me nekdo opravi.
Do PS souboru je mozne ulozit rozmer papiru, kteryzto udaj zase slouzi jako
informace pro tiskovy nebo zobrazovaci ovladac. Pro soubory delane v TeXu je
mozne tento rozmer nastavit vhodnymi parametry pro dvips.

Jiri Zelinka