Casopis indickeho TUGu

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Wed Mar 25 18:31:04 CET 1998

On Wed, 25 Mar 1998, Antonin Strejc wrote:

> Preji hezky den,
>
> obdrzel jsem e-mailem prvni cislo casopisu "TUGIndia Journal",
> ktery je vydavan nedavno vzniklym indickym TUGem. Je potesujici,
> ze TeX pronikl do tak huste osidlene casti sveta a ze se tam
> zacina rozvijet kolektivni TeXovska aktivita.

Clanek o teto skupine si muzete precist ve Zpravodaji 4/97, ktery bude
distribuovan clenum v nejblizsich dnech (viz
http://hroch486.icpf.cas.cz/bulletin/).

> Casopis je psan anglicky, je dostupny v pdf, s cetnymi a fungujicimi
> hypertextovymi odkazy a vypada docela slusne. Jelikoz se pry teprve
> planuje jeho umisteni na CTAN do podadresare usrgrps/tugindia
> (zatim jsem jej vskutku nenasel) a myslim, ze by mohl zajimat
> mnohe z Vas, vyvesil jsem jej na
>
> ftp://habr.vc.cvut.cz/pub/strejc/TUG/tugind11.pdf

Take jsem ho dostal a clanky jsou zajimave.

> Kdo by mel zajem, muze nahlednout.
>
> Hezke poctenicko
> Antonin Strejc

> Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938
> Czech Technical University in Prague                 Computing Centre
> Czech Republic                               Zikova 4, 166 35 Praha 6

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/