Podivne chovani DVIDRV (vadny TFM?)

Ivo Jancik jancik at mendelu.cz
Tue Mar 24 13:26:26 CET 1998

On Thu, 19 Mar 1998, Rychetský Pavel PharmDr wrote:

> nedavno jsem pouzil font, jehoz nazev zacinal pismenem _i_ a dost dlouho
> mi trvalo, nez mne napadlo hledat v substitucnim souboru kouzelny radek
> i* -> i* /w

Ano, tady byl ten bludny koren. Diky. Nazev meho MF souboru
zacinal na i a proto nebyl zobrazen DVI ovladacem. Presto
jsem nikde v popisu instalace nenasel duvod, proc onen radek
v souboru cs.sub je. Je nejaky rozumny duvod, aby se fonty
zacinajici pismenem i schovavaly pred zraky uzivatelu?

Ivos

jancik at mendelu.cz
http://dahlia.mendelu.cz/~jancik