Item

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Mar 23 09:28:13 CET 1998

> Dobry den,
>
>     kdyz v LaTeXu pouziju
>     \begin{itemize}
>     \item[1. Krok]{bla bla}
>     \end{itemize}
>
>     tak se mi sluvka 1. Krok pise pred zacatek radky. Co s tim
> udelat, pokud mozno tak, abych nemusel presne odmerovat a posouvat?
>
>     Zkusel jsem \parindent, ale to bylo k nicemu.

Keby som toto potreboval, tak by som to pisal bez \begin \end{itemize}. Ked
trvate na \item, tak treba vediet, ze tato polozka je zarovnana na pravo a
ma sirku \labelwidth. Ked mu date negativny rozmer, tak dosiahnete to co
potrebujete, ale len na konstantny rozmer. Napr:

\leftmargini0mm
\labelwidth-16mm
     \begin{itemize}
     \item[1. Krok]{bla bla}