Celostrankove obrazky.

Stepan Kasal kasal at matsrv.math.cas.cz
Tue Mar 17 13:41:24 CET 1998

On Mon, 16 Mar 98 13:50:13 GMT, Jiri Polach <sprava at jh-inst.cas.cz> wrote:
> LaTeXu zaridit, aby vlozeny obrazek zabiral na vysku presne celou stranku
> (vcetne popisku) ? Obrazek je EPS a muzu jej skalovat v podstate libovolne

Dobry den,
  odbornici asi poznaji, ze jsem cetl TeXbook a ze nemam zakladni znalosti
LaTeXu. Presto by to mohlo fungovat.
						Stepan
\documentclass{article}
%        style?
\textheight = 25cm %nebo jak se to spravne dela v LaTeXu
\newcount\myco
\dimen0=\textheight
\advance \dimen0 by -1cm % takze \dimen0 je vyska stranky zmensena
			 % o velikost popisky
\myco=\dimen0
\dimen0=1truemm
\divide\myco by\dimen0   % \myco je spravna vyska obrazku v milimetrech
\edef\obraz{\noexpand\includegraphics[height=\the\myco,keepaspectratio]}
\begin{document}
  \begin{figure}
    \obraz{obrazek.eps}
    % \includegraphics[height=???,keepaspectratio]{obrazek.eps}
    \caption{Text bla bla bla}
  \end{figure}
\end{document}