VELKE PISMO v LAtex

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Mar 12 16:18:13 CET 1998

> font cminch alebo csinch ma presne velkost 1 inch, ale su tam iba velke
> pismena. Inac treba vygenerovat Metafontom. Prilis velke pismena (okolo 5cm)
> uz sa nedaju otacat, lebo ovladace padaju (aspon tie ktore mam ja).
>
> Zdravi
>             Ladislav Bitto

Samozrejme muzete pouzit jakekoli jine pismo a zvetsit ho. Napr.
\font\velky=csr17 at 30mm   %definice
\velky Text bude velky. %pouziti

Pro nejaky nadpis se to da pouzit. Samozrejme velke zvetseni (oproti
velikosti,pro niz je navrzene), zhorsi kvalitu (mezery mezi pismeny
a pod.). Vhodnejsi bude pouzit timto zpusobem postscriptove fonty.
Zdravi
        Jaromir Kuben