PS fonty v LaTeXu (Linux)

Milan Zamazal pdm at informatics.muni.cz
Thu Mar 12 12:30:02 CET 1998

>>>>> "JS" == Jaroslav Snajdr <snajdr5 at students.zcu.cz> pise:

    JS: Jestli to dal Milan Zamazal do sveho debianovskeho CSTeXu, to
    JS: nevim -- vypada to, ze ne.

Me *.deb baliky opravdu nic postscriptoveho neobsahuji.  Duvody jsou
proste -- ja PS fonty nepotrebuji, kdyz jsem je zkousel pouzit posledne
(tak pred dvema roky), mel jsem s tim nejake problemy, a zatim to po mne
nikdo nechtel.

Jestli mi nekdy zbyde cas, podivam se na to...  Pokud by mel nekdo zajem
to udelat, pripadne i prevzit stavajici debianovske baliky, uvital bych
to.  Na me je TeX prilis komplikovany a hlavne nemam cas se prilis
venovat non-free softwaru.  Muze to byt pro nekoho vhodna prilezitost
nezavazne se seznamit s debianovskymi baliky.  Mate-li nekdo zajem,
ozvete se na moji adresu.

Milan Zamazal

--
Milan Zamazal
Student of computer science, Masaryk University, Brno, Moravia, Czech Republic