jeste k Obrazky z Word do PS

Tomas Kouba quest at fzu.cz
Thu Mar 12 10:47:15 CET 1998

arnost at uivt.cas.cz (arnost) wrote:
>Kdyz vytisknete stranku do fajlu, nebude to z nejvetsi
>pravdepodobnosti Encapsulated PostScript, coz nenapravite ani pridanim
>BoundingBoxu. Doporucuji trochu experimentovat s drajvrem (napr. nekdy
>pomuze, kdyz ve vygenerujete tzv. archivni PostScript (neni
>optimalizovan ani na velikost ani na rychlost).) pripadne si stahnout
>Adobe drajvr.
Tiskl jsem obrazky z Windows 95 a Kaleida Graphu. Pozil jsem driver od
Adobe pro AdobePS Acrobat Distiller 3.0 Vystup byl do Ps
optimalizovaneho pro prenositelnost. GhostView PStoEPS s automatickym
vymyslenim BoundingBoxu. a v LaTeXu

\usepackage[dvips]{graphicx}
\usepackage{epsfig}

\begin{figure}[htp]
\begin{center}
\psfig{file=korkri,scale=0.7,clip}
\caption{....}
\label{korkri}
\end{center}
\end{figure}

Tady je hlavicka toho EPS filu. Tahle je dokonce primo z driveru a
taky to chodilo (mozna ma predelany BoundingBox
%!PS-Adobe-3.0 EPSF-3.0
%%Title: Print File
%%BoundingBox: 37 222 544 610
%%Creator: ADOBEPS4.DRV Version 4.10