Cesky latex2html ?

Dobias Ladislav XDOBIASL at electra.felk.cvut.cz
Wed Mar 11 10:47:59 CET 1998

> Problem je ale s cestinou - lze nejak jednoduse zaridit,

Pokud na to pospichate, podivejte se do adresare, kde ho mate
nainstalovany (asi /usr/lib/latex2html), kde by mel byt
take soubor latex2html.config nebo tak nejak a tam se daji
zmenit anglicke popisky ("Next"->"Dalsi", "Contens"->"Obsah",...)
na ceske.

Jeste asi drobne zmeny budou nutne primo v perlovskem programu
latex2html.

Teoreticky tam ma byt podpora pro vice jazyku, ale myslim, ze
nebyla dokonala, tak jsem si to upravoval rucne...

> aby latex2html
> fungoval alespon s ceskymi fonty ?

To snad neni problem latex2html, ale prohlizece (Netscape,...)
ne? Pokud mate vstup v iso-8859-2 (jako ze asi jo), tak by to
snad melo fungovat.

> Nebo je treba pocestit cely balik
> latex2html ? Nema to prosim vas nekdo jiz hotove ?

No, to by bylo asi lepsi - poslat patch na cestinu primo
autorovi, neudelal to uz nahodou nekdo?

Zdravi
Lada Dobias

P.S.
V pripade, ze to nikdo neudelal, mohl bych se o to pokusit ja,
ale nevim, nevim, o Perlu neco vim sotva pul roku :-)