jeste k Obrazky z Word do PS

Krumphanzl Jiri XKRUMPHA at cs.felk.cvut.cz
Wed Mar 11 09:12:30 CET 1998

>From: "Z. Wagner" <wagner at beba.cesnet.cz>

>A mate nastaven BoundingBox podle toho, co chcete na vysledku videt?

toto je z hlavicky puvodni PS stranky
%%BoundingBox: 14 13 581 829

a ten jsem zmenil pri PS->EPS s pomoci ghostview(win32 verze zobrazi
vyrez dobre, ale nedokaze jej vytisknout -> ghostscript tiskne opet
celou stranu) na:

%%BoundingBox: 206 419 447 536

(tedy vyrez nekde z prostredka, kde, na huste popsane strance
urcite neco je)

>Pokud tim chcete zpracovat vystup z windowsovych driveru, pak takovy
>program musi rozumet makrum, ktera tyto drivery do (E)PS vkladaji.
>Program, ktery by dokazal rozlustit libovolna makra, ktera si kdokoliv
>muze v dokumentu nadefinovat, a dokazal prepocitat vsechny krivky, ktere
>vychazeji z pozadovane oblasti jen castecne, je asi nerealny (ale pokud
>mate dost casu, lze to delat rucne). Prave proto existuje "clip", aby se
>casti PS objektu daly snadno odrezavat.

Zrejme jsem bud neco prehledl, nebo mi "clip" nefunguje tak jak ma.
Zmenil jsem vyse uvedeny BoundingBox a
potom prelozil *.tex a ve *.DVI souboru bylo(krome jineho)

PSfile="page35.eps" llx=206 lly=419 urx=447 ury=536 rwi=2410 clip

XDVI zobrazil *.dvi zvlastnim zpusobem. Nejprve se objevil (muj)text
az do mista pomyslneho obrazku, potom se cela stranka prekryla WORD-EPS
strankou bez oriznuti a prekryla do te doby zobrazovany(muj) text svym
obsahem. Pod ni prosvital "muj" text.
Ghostview se choval uplne stejne. (!)

Nema nekdo nejaky napad, jakym jinym zpusobem obrazek z PS-WORD
dokumentu vyextrahovat do TeXu, kdyz \epsfig i \includegraphics*
nefunguji?

						Jiri Krumphanzl