2A5_A4

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Mon Mar 9 16:07:04 CET 1998

> Preji dory den,
> myslel jsem, ze mam jednoduchy problem, ale nejak na to nemohu prijit.
>
> Potrebuji vytisknout 2A5 na A4. Problem je v tom, ze vystup musi byt
> PostScript. Prez dvidrv->dvihp neni problem to pomoci *.cnf udelat,
> ale v manualu k dvips jsem pomoci "command line options" zadne reseni
> nenasel. Uplne idealni by bylo pridani "rozdelovaci cary" mezi obe
> strany A5, ale to neni nutne.
>
> TeXem sazim primo do tiskoveho zrcadla pro A5, tudiz nepotrebuji
> zadne zvetsovani (zmensovani), coz by se stejne asi nemelo (napr.
> [...]
 Davam prednost Texovskym rieseniam pred prevzatymi technickymi zazrakmi typu
pstops. Preto ma potesila poziadavka rozdelovacej ciary. To vsetko sa da
hravo urobit drobnou upravou output rutiny. V pstops by to islo asi dost
tazko. Moje riesenie je vsak len plainTexovske a tak neviem, ci by Vas
potesilo.

Zdravi

Anton Surda