Podivny tisk DVI

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Mar 6 12:03:46 CET 1998

> Neni vylouceno, ze by pomohlo nastavit posunuti tisku na papiru pomoci
> vhodnych paramtru, tj. v emtexu
> +left-margin
> +top-margin
> v konfiguracni souboru (napr. emtex\data\dj.cnf).
> Doporuduji vyzkouset tisk na souboru emtex\doc\czech\adjust.tex od pana
> Olsaka. O konfiguraci pod jinymi systemy bohuzel nic nevim.
>
> Jiri Zelinka

s pomocou parametrov \texheight pripadne \voffset by sa dalo nastavit, aby
sa vypisovali aj tie cisla dole (ze su tam, mozete sa presvedcit ak to
vypisete s parametrom \tr2, vtedy sa to otoci "hore nohami"). No ale tym sa
"nezachrania" tie 3cm, ktore kolega spominal. Taketo problemy som mal pri
ihlickovych tlaciarnach. Davame tam papier a4 a okolo 3cm od dolneho okraja sa
uz nic neda pisat, lebo fotobunka (alebo co) zaregistruje koniec papiera a
robot konci s vypisom tej strany.

Ja som vtedy (ked som potreboval "dlhsi vypis") to
vyriesil jednoducho takto:  ked uz sa napisalo 10cm, vsunul som pri pisani
preklepovy papier (cim tensi tym lepsie) a tym padom koniec papiera sa
zaregistroval az na 40 cm. Cize fakticky som mohol vyuzit celych 29.7cm na
vypis.

Alebo zaobstarat papier 21x33cm a potom tie 3cm odstranit. Alebo dajak inac
prekabatit tu fotobunku (alebo co).

Zdravi
               Ladislav Bitto