editace EPS

Ludvik Tesar tesar at utia.cas.cz
Fri Mar 6 11:01:29 CET 1998

On Fri, 6 Mar 1998, Cyril Fischer wrote:

> Nepouziva nekdo  free (linux) program, ktery umi editovat EPS obrazky?
> Potrebuji dostat obrazek z matlabu do texu a umistit tam popisek, ale nerad
> bych ho pri editaci prevadel do bitmapy (to uz radsi nejaky vektorovy
> format). Nedavno zde probehla debata na podobne tema, ovsem nabizela reseni
> umisit popisek v texu na misto, kam by mel prijit obrazek eps. Sam jsem to
> take delal, jde vsak i o to neco z eps obrazku ubrat.

Program pro linux, ktery umi pridavant nove objekty do eps souboru se
jmenuje tgif. Zkousel jsem ho a funguje.  Ale neumi vubec nic ubrat.
Pokud vam jde o ubrani(resp. nahrazeni) popisky z grafu,  ktery byl
vytvoren matlabem, pak to jde udelat obycejnym textovym  editorem. Proste
tu popisku vyhledate v eps souboru a nahradite mezerami (resp. nahradite
novym textem). Zkousel jsem to, funguje to perfektne, Ten text je v
kulatych zavorkach a za nimi je, myslim,  pismeno S. Pokud text obsahuje
kulate zavorky, jsou zapsany jako \(,\). Zkousel jsem to pouze
s grafy z Matlabu 4.2c, nevim jestli to funguje i s grafy z Matlabu 5.

Zdravi
    Ludvik Tesar