Vertikalni centrovani

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Mar 4 11:59:37 CET 1998

> to ide aj v starom LaTeX-u. Treba dat ....|p{28mm}......
> Ten \parbox je tam prave na to vertikalne centrovanie. Bez \parboxu bude len
> horizontalne centrovane a pan Plesingr to chcel prave vertikalne centrovat.
>
> Zdravi
>                    Ladislav Bitto

Podle dokumentace p{width} odpovida \parbox[t]{width}, takze by to
zarovnavalo podle horniho okraje, nikoli vertikalne centrovalo.
Ale array.sty exituje i pro latex 2.09 a myslim, ze tam vsechny tri volby,
tj. p{width} (horni okraj, je i v latexu bez array.sty), m{width} (vertkalni
centrovani) a b{width} (dolni okraj)  uz byly.
Pouzitim m{width} jsem mel na mysli,ze se hlavne usetri psani.
Zdravi
        Jaromir Kuben