Casopis indickeho TUGu

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Wed Mar 25 15:32:04 CET 1998

Preji hezky den,

obdrzel jsem e-mailem prvni cislo casopisu "TUGIndia Journal",
ktery je vydavan nedavno vzniklym indickym TUGem. Je potesujici,
ze TeX pronikl do tak huste osidlene casti sveta a ze se tam
zacina rozvijet kolektivni TeXovska aktivita.

Casopis je psan anglicky, je dostupny v pdf, s cetnymi a fungujicimi
hypertextovymi odkazy a vypada docela slusne. Jelikoz se pry teprve
planuje jeho umisteni na CTAN do podadresare usrgrps/tugindia
(zatim jsem jej vskutku nenasel) a myslim, ze by mohl zajimat
mnohe z Vas, vyvesil jsem jej na

ftp://habr.vc.cvut.cz/pub/strejc/TUG/tugind11.pdf

Kdo by mel zajem, muze nahlednout.

Hezke poctenicko
Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938