LaTeXCAD & EMTeX

Jiri Fiala fiala at mail.kolej.mff.cuni.cz
Wed Mar 18 17:57:31 CET 1998

Dobry den

netusite nekdo jaka ja spoluprace EMTeXovych DVIdriveru a LaTeXCADu?
Me z celeho obrazku zustanou akorat tecky, pismenka a hroty sipek ---
veskere cary jsou fuc. Je to nastavenim driveru nebo necim jinym? A pokud
to drivery nepodporuji, je nejaka DOSovska alternativa k EMTeXu?
(Obrazky jsou spravne, protoze stejne zdrojaky prekompilovane ve skole na
unixe a prohnane skrz DVIPS jsou v pohode).

Diky za kazdou radu.

Jirka

PS: Dekuji moc vsem, kdo mi pomohli s problemem vyrazavani v Postscriptu.