problemy s pst-node a \uput* v pstricks

Plesingr at fm.vse.cz Plesingr at fm.vse.cz
Wed Mar 18 09:47:04 CET 1998

Zna nekdo odpoved?

Naistaloval jsem si balik pstricks 0.93a 93/03/12. Pouzivam LaTeX2e
95/12/01 a htex386 3.14159 [4b], a nechodi mi tam pst-node (pri
nacitani package hlasi, ze nema definovany nejaky prikaz).
Nainstaloval jsem si proto pstricks 0.93a/b- 97 patch 7 97/10/27,
ale ted zase nechodi \uput* (bez hvezdicky chodi). V dokumentaci se o
tom nic nepise, alespon jsem na nic nenarazil. Vi nekdo, co s tim,
aby to chodilo oboji? Dekuji.

Jan Plesingr

P.S. Take dekuji za pomoc pri vertikalnim centrovani. Dodam
jen, ze jsem nakonec pouzil balik array a opci "m", ale musi se
centrovat ten vyssi text (obrazek), ne ten nizsi, jak jsem si puvodne
myslel. Jestli jsem to spravne pochopil, tak "m" vlastne posune text
tak, aby svoji pulkou couhal pod ucari.