pstops + 2A5_A4

Jiri Hospodka Ing. K331 HOSPODKA at feld.cvut.cz
Tue Mar 10 10:05:25 CET 1998

Vaclav Studeny pise:
> Casto tady ctu, ze nekdo k necemu pouzil program pstops. Odkud
>jej ma? Zajimala by mne zejmena, pokud existuje, verse pro OS2.

Pan Zelinka me poslal cestu:

Anton Surda pise:
> Davam prednost Texovskym rieseniam pred prevzatymi technickymi
>zazrakmi typu pstops. Preto ma potesila poziadavka rozdelovacej
>ciary. To vsetko sa da hravo urobit drobnou upravou output rutiny. V
>pstops by to islo asi  ^^^^^  dost tazko...

Nevim do jake miry je slovo hravo na miste. Jestli budete mit sazet
knihu s uz tak komlikovanou "output rutinou" (slovnikove zahlavi pro
rejstrik, ...), tak to predelavat znovu na "dvousloupcovou sazbu" je
opravdu trochu prace, alespon po mne. Musim se priznat, ze bych mozna
vedel jak na to, ale zaroven tusim uskali, kde bych asi uvizl. Urcite
bych to nerozchodil v LaTeXu, v kterem to pisu, protoze je to ted pro
me "pohodlnejsi" (kdyz potrebuju rychle neco dodelat, tak uz
vetsinou existuje cesta - styl, ktery to zaridi, v plainu je to
\textbf{pro me} o moc komlikovanejsi - musim si vzit TBN a studovat
a zkouset a zkouset). Doufam, ze jsem neprivedl vodu na mlyn
zaprisahlim plainistum "pro troubeni do boje"- budme vdecni za TBN
pana Olsaka, ale kazdy preci jen neni rodily programator.

V tomto okamzitu je pro mne pstops dobrym resenim, i kdyz bez
rozdelovaci cary.
                                Dekuji vsem za odpovedi.
                                           Jiri Hospodka