hledani a *.dtx

Josef Krob jokr at mrakoplas.phil.muni.cz
Mon Mar 2 13:52:17 CET 1998

Dobry den,

1. dnes od rana (po delsi dobe, kdy jsem nemel sluzby zapotrebi) mi
http://www.cstug.cz/cgi-bin/ctan? odmita cokoli najit. Je chyba jen
na me strane, nebo neodpovida ani ostatnim?

2. jeste dele jsem nepotreboval z *.dtx vytvorit *.sty ci *.cls. Az
dnes. Vzal jsem si multicol.dtx (po dlouhem rucnim hledani), zadny
*.ins projel ho LaTeXem a NEobdrzel jsem krome *.dvi, *.idx, *.glo
nic, co bych pouzil jako styl. Asi jsem totalne zapomnel, jak se s
tim zachazi, ale ve FAQ jsem nasel jen to, co jsem provedl. Muze mne
nekdo nastartovat ci nakopnout, je-li treba? Nebo poslat multicol.cls
(sty) ze [1997/12/16 v1.5p  multicolumn formatting (FMi)], je-li
chyba mimo mne?

Dekuji
zdravi
           Josef Krob | Josef.Krob at cstug.cz, jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie     | http://www.phil.muni.cz/~jokr
Filosoficka fakulta   |   Filosofie a kosmologie
Masarykova universita |   TeX ve Windows
Dept. of Philosophy   | http://www.phil.muni.cz/fil/
Faculty of Arts       |   Slovnik ceskych filosofu
Masaryk University    |   Ze zivota katedry, syllaby, ...