Latex styl vetsi nez 12pt

Jan Polak honzap at obalex.cz
Sun Mar 1 17:13:39 CET 1998

Z. Wagner wrote:

> Vzpominam si, ze pred par lety probihala podobna diskuse na mezinarodnim
> listu. Kdosi z nejake university z USA si stezoval, ze mel velke potize s
> presvedcovanim uredniku a malem neobhajil. Jiny naopak predem vytiskl par
> stranek, odnesl je prislusnym urednikum a zeptal se, zda jeho diplomka
> muze tak vypadat. Urednici mu rekli, ze muze a stara pravidla zrusili.

Stejne jako Ladu Dobiase, ktery tuto diskusi inicioval,
me kamaradka pozadala, jestli bych ji nevysazel diplomku
dle normostrany C^SN.
Po mnoha ukazkach a vysvetlovani, ze tisknout elektronicky
pripravene dokumenty podle normy urcene pro psaci stroj je
nesmysl, se mi podarilo presvedcit ji, a jejim prostrednictvim
i prislusne urodniky, aby takovouto upravu nevyzadovali.

Ale, jak pise pan Krob na sve strance:

-------------
 :-( Napadají mne pouze dve nevyhody diplomove prace o dvaceti listech:

  Konzervativnost hodnotitelu prace:
 — cím vetsi ma studentova prace vahu, tim vetsi vahu ma studentova
prace.

  Problem s knihari: —je mozne obstojne vyvazat dvacet listu?

Takze, aby diplomka mela prislusnou "vahu", nezbyva nakonec
nic jineho, nez cely text roztahnout na dostatecny pocet stran.

P.S.: Poradte mi prosim, jak se zbavim zahlavi.

Diky

hp

--
OBALEX Znojmo, a.s.                 http://www.obalex.cz