pdftex--tex2pdf

Jiri Osoba osoba at vyvoj.jablotron.cz
Tue Jun 23 16:33:40 CEST 1998

On 23 Jun 98 at 14:18, Peter Gasparovic wrote:

> Chcem zlakat kolegu--Wordistu na TeX, resp. tex-pdf. Chce totiz
> konvertovat
> skripta do *.html a dat ich k dispozicii studentom. Kvoli rovniciam
> (klasicke
> .doc--.html konvertory vyrobia same gif-y) som mu navrhol pdftex (alebo
> tex2pdf
> - co je spravne?). Sam vsak v TeX-u zacinam a neviem kde najst
> instalaciu pdftex
> pre DOS, Windows95?. Podla toho co viem, su niekde zdrojove texty, ktore
> vsak
> [...]

Zkuste ftp://ftp.cstug.cz/pub/tex/local/cstug/thanh/pdftex-testing

Jsou tam i binarky (pro MSDOS v bin/DJGPP), dale potrebujete
nainstalovat pdftexlib.zip.

Chce si to trochu pohrat s konfiguraci, ale jinak to chodi docela
dobre.

Pro Win95/NT je dalsi moznost
ftp://ftp.ese-metz.fr/pub/TeX/win32-beta/pdftex-0.12o2-win32.zip

Jiri.