Otoceni tabulky

Petr Prikryl prikryl at dcse.fee.vutbr.cz
Wed Jun 17 22:02:57 CEST 1998

Jan Serak (xserak at fi.muni.cz) wrote:
>                              ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

>                                                ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>  ^^^^^^^^^^^^^^
>
>???? A v cem je tedy rozdil?

Mozna trochu neumele jsem se snazil vysvetlit nesmyslnost postupu
Leo Galambose (aniz bych ho tim chtel nejak urazet -- taky jsem kdysi
zacinal ;-)

Leo pise
	Takze jestli to chapu dobre, tak je treba vyrobit file typu:
	\documentclass[12pt,a4paper]{report}
	\usepackage[]{rotate}
	\begin{document}
	\rotate[r]{
	\begin{tabular}{|l|c|c|c|c|c|c|}
	to hodit pod latex, vysledne dvi sjet na ps a to ps si pak v hlavnim
	.tex pridat jako obrazek a cele to vyjet do dvi.

Ten druhy krok po prevodu latex - dvi - PS, tedy ono vkladani PS zpet do
.tex je nesmyslne, protoze abych to cele vytisknul, musim jeste na zaver
vysledek zase prevest do PS (protoze dvi obsahuje vlozeny PS obrazek).

Na zaver se tedy PS formatu nevyhnu, tak proc delat tu skrcku s otocenym
PS vkladanym jako obrazek. Proste se vynecha ono pridavani PS zpet do
.tex. V postupu tedy zbude jedina konverze z dvi do PS. Ty pomocne PS
prikazy pro otaceni se vkladaji uz do dvi pri prvnim prekladu .tex,
ale uplatnit se mohou jen tehdy, kdyz z toho na zaver bude PS -- tedy
kdyz bude mit kdo (PS interpreter) provest ony vlozene PS prikazy.
Dvi prohlizedlo/tiskadlo to samo neumi a ponecha tam pravdepodobne
neotoceny vysledek.

Petr

--
Petr Prikryl (prikryl at dcse.fee.vutbr.cz)   http://www.fee.vutbr.cz/~prikryl/
TU of Brno, Dept. of Computer Sci. & Engineering;    tel. +420-(0)5-7275 218