Otoceni tabulky

Petr Prikryl prikryl at dcse.fee.vutbr.cz
Wed Jun 17 11:32:59 CEST 1998

Leo Galambos (colombo at mail.kolej.mff.cuni.cz) wrote:

>Takze jestli to chapu dobre, tak je treba vyrobit file typu:
[...]
>to hodit pod latex, vysledne dvi sjet na ps a to ps si pak v hlavnim
>.tex pridat jako obrazek a cele to vyjet do dvi.
[...]

Nebudu se ted vyjadrovat ke konkretnimu baliku pro otoceni, ale obecne
plati, ze pokud do sveho dokumentu zaradite postscriptovy obrazek, pak
muzete vysledek ziskat zase jen jako postscriptovy vystup. Nema tedy
smysl prevest cast dokumentu z TeXu do PS,a PS znovu vlozit do TeXu,
vygenerovat dvi a predpokladat, ze pri primem tisku dvi obdrzim spravny
vysledek.

Pouzijte prislusny balik a prislusne makro na otoceni vami pozadovane
casti, vygenerujte dvi, prevedte vse do PS a vytisknete. Tisk bez prevodu
do PS pravdepodobne zpusobi, ze se to vytiskne neotocene s tim, ze rozmery
budou zachovany, takze se to s necim prekryje... nebude to zkratka to,
co pozadujete. Pri pouziti baliku pro otaceni se predpoklada zaverecna
konverze do PS a do vysledku uvnitr dvi jsou vlozeny specialni prikazy
pro PS, ktere to otoci jakoby az pri tisku. Ty se mohou uplatnit pouze
tehdy, kdyz se vse bude tisknout na postscriptovem zarizeni po predchozim
prevodu do PS tvaru.

Petr

P.S. Pokud se mylim, opravte mne nekdo.

--
Petr Prikryl (prikryl at dcse.fee.vutbr.cz)   http://www.fee.vutbr.cz/~prikryl/
TU of Brno, Dept. of Computer Sci. & Engineering;    tel. +420-(0)5-7275 218