Otoceni tabulky

Leo Galambos colombo at mail.kolej.mff.cuni.cz
Wed Jun 17 05:03:40 CEST 1998

Zyka Vit wrote:

> Lze pouzit rotate styl a nasledne prevest dvi do PostScriptu pomoci
> dvips. Pokud neni PS tiskarna, pouzijte ghostscript.
>
> Pak pouzijete \rotate[l|r|u|f]{vase_tabulka}
>     l...left, r...right, u...upside, f...flip

Takze jestli to chapu dobre, tak je treba vyrobit file typu:
\documentclass[12pt,a4paper]{report}
\usepackage[]{rotate}
\begin{document}
\rotate[r]{
\begin{tabular}{|l|c|c|c|c|c|c|}
to hodit pod latex, vysledne dvi sjet na ps a to ps si pak v hlavnim
.tex pridat jako obrazek a cele to vyjet do dvi.

Hm, pekne, ale mam s tim tyto problemy:
1) link ftp://ftp.cstug.cz/pub/tex/CTAN/figsinlatex v
http://www.cstug.cz/faq/sectL.html#Q-postscriptpics proste nefunguje,
takze nevim jak udelat vlozeni .ps :(
2) dvips nechce brat ceske znaky z dvi??
nastaveno mam:
SET TEXCONFIG=d:\usr\emtex\data\dvips
SET TEXINPUT=.;%EMTEXDIR%\texinput!;%EMTEXDIR%\texinput\latex2e!
SET MAKETEXPK=maketexp %n %d %b %m
SET emtexdir=d:\usr\emTex
SET indexstyle=d:\usr\emTex\idxstyle
SET DVIDRVFONTS=d:\usr\emTex\fonts
SET MFJOBOPT=/3
a jedu 'dvips a.tex'
3) v tabulce mam \footnote{}, a referenci do literatury; co s tim? Da se
i s timhle otocit?
4) k cemu je balicek lscape.sty? Me \begin{landscape}...\end{landscape}
proste nejede jak ma, je nekde priklad pouziti?
\usepackage[]{lscape}
5) Klidne otocim celou stranku, kdyz mi to pomuze s \cite{} a
\footnote{}

Dekuji.

BTW: momentalne vse pod OS/2 + emTex. Prosim poslete mi reply CC na muj
mail.

Leo