Otoceni tabulky

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Tue Jun 16 12:44:21 CEST 1998

Zyka Vit wrote:

> Lze pouzit rotate styl a nasledne prevest dvi do PostScriptu pomoci
> dvips. Pokud neni PS tiskarna, pouzijte ghostscript.
>
> Pak pouzijete \rotate[l|r|u|f]{vase_tabulka}
>     l...left, r...right, u...upside, f...flip
>
> Zdravi Vitek Zyka

Pokud potrebujete otocit jen cast sazby na strance, bez
PostScriptu se neobejdete. Staci-li Vam vsak otoceni
cele stranky, pak to alespon nektere dvi drivery
umoznuji (napriklad emTeX). Je treba starnku zpracovat
a vytisknout samostatne, s prehozenymi hodnotami
hsize a vsize, a pak samostatne vytisknout s patricnym
nastavenim parametru driveru (v emTeXu /tr1). A taky
je treba osetrit strankovani.
   Ta cesta pres PS je rozhodne jednodussi, pokud ji muzete
pouzit, pouzijte ji.

                                  Lubos Kloc