Problem pri sazbe postscriptovym pismem

Vaclav Studeny studeny at ipm.cz
Thu Jun 11 10:40:25 CEST 1998

At 09:28 11.6.1998 +0100, you wrote:
>Dobry den,
>
>      mam tento problem: prevedl jsem si postscriptove pismo do TeXu a
>sazel jsem s nim. Vsechno bylo v poradku az na to, ze  radky v kterych
>byla pismena s kresbou az na dolni dotaznici (je-li to tak spravne) byly
>odsazeny velrtikalne vice nez ostatni.   (slo o pismena j y g).
>
>Priklad:   toto toto toto toto
>           toto toto toto toto
>           je text je text je text
>
>           vice odsazen
>           toto toto toto
>           toto toto toto

> [...]

Vzdalenost mezi radky urcuji tri parametry:
\baselinbeskip
 vzdalenost ucari se nastavi, pokud takto vznikne radkovy proklad mensi nez
\lineskiplimit
V takovem pripade se zapomene na \baselineskip a radky se umisti tak, aby
byl proklad
\lineskip (obvykle 2 pt)

Ve vasem pripade mozna provedl konverzni program nejake zaokrouhlovani a v
metrikach mate spatne urcenu hloubku tech pismen.  Muzete je pomoci vhodneho
programu zkonvertovat do textoveho souboru a podivat se na nee a porovnat je
s ostatnimi.