lams1

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Jun 10 12:00:55 CEST 1998

> Dobry den,
> vcera jsem si chtel prohlizet text, ktery se nachazi na
> ftp://math.feld.cvut.cz/pub/demlova/m5.e/rezoluce.dvi.
>
> Jsou tam zapotrebi fonty lams1, lams2, lams3, lams4 a lams5, ktere nemam,
> a nevim kde jsou. Poradil byste mi nekdo?
> Dekuji
> Jaroslav Krivanek

Zdroje pro Metafont jsou napr. na
         ftp.fi.muni/pub/tex/CTAN/macros/lamstex/mf
Puvodne byly soucasti baliku lamstex. Makra sla pouzit pro plain.
Slouzi ke kresleni komutativnich diagramu.
Jejich pouziti v latexu je umozneno stylem pb-diagram, ktery najdete
napr. na
    ftp.fi.muni/pub/tex/CTAN/macros/latex/contrib/supported/pb-diagram
(je tam i symbolicky odkaz na fonty do vyse uvedeneho adresare).

Zdravi
       Jaromir Kuben