Tlsta kurziva

Jan Busa busaj at tuke.sk
Fri Jul 31 09:44:23 CEST 1998

Zdravim,

v matike to nie je celkom kurziva, je tam maticka kurziva. Ja pouzivam
nasledujuci postup:

\def\mb#1{\mbox{\boldmath$#1$}}

co je prikaz s jednym parametrom. Najprv vypne matiku, potom prichysta bold
v matike a napise nieco v bolde. Ako viditte, \boldmath sposobuje tucnu
matiku. Potom skusim napisat napr.:

$$\mb{A}^T\mb{A}\cdot\mb{\vec x}=\mb{\bar b}$$

Makro definuj	em na napisanie jednotlivych symbolov v bolde.

Doporucujem Vam prechod na LaTeX2e, hoci tam by som to riesil mozno podobne,
resp. rovnako. Kedysi som experimentoval aj s vyrobou fontu sans seriff
nakloneneho a bold. Aj to ide, ale neviem, ci to je nutne.

    Jano Busa (busaj at tuke.sk)