TEX - memory exceeded - ask for help

KOHUTEK IVAN kohutek at imrnov.saske.sk
Tue Jul 28 10:12:29 CEST 1998

Zdravim,

> ! TeX capacity exceeded, sorry [main memory size=262141].
..
> If you really absolutely need more capacity,
> you can ask a wizard to enlarge me.

Ja sice mam DOSovsku verziu, ale pri podobnych
problemoch pomohlo pridat do riadka s programom
pre texovanie prepinac /mm:xxxx takto
(ostatne parametre som ponechal tak, ako boli
nastavene pri instalacii) :

%EMTEXDIR%\BIN\tex386.exe /mm:1000000 <ostatne parametre>

( hodnoty mm: od 262142 po 1048576 )

Mozno je nieco podobne aj v UNIXe. Ak aj nie, snad
to pomoze aspon tym, ktori s tym maju problemy v DOSe.

Ivan Kohutek
Ustav materialoveho vyskumu        Institute of Materials Research
Slovenska akademia vied            Slovak Academy of Sciences
Watsonova 47                       Watsonova 47
043 53 Kosice                      043 53 Kosice
Slovensko                          Slovakia
http://www.saske.sk/IMR/umvsav.htm