dvips 5.58 a vkladani EPS

Jiri Osoba osoba at jablotron.cz
Tue Jul 21 07:39:50 CEST 1998

On 20 Jul 98 at 15:48, Z. Wagner wrote:

> Dobry den,
> narazil jsem na jeden problem. Pouzivam dvips 5.58 prelozene pro OS/2 a
> vkladam obrazky. Ty jsou prevedeny z JPEG do EPS mym vlastnim programem.
> Prislusny EPS pouziva Level2, operator image si pomoci /DCTDecode filter
> sam rozebira JPEG. Protoze do PS zarizeni nemohu obecne posilat binarni
> data, pouzivam nejkompaktnejsi kodovani ASCII85. Pak se ale v datech nekdy
> vyskytuji radky zacinajici %! nebo %%. Bohuzel dvips tyto radky pri
> vkladani vyhazuje. Zkousel jsem pouzit -K, -K- i -K+, ale nic nepomohlo.
> [...]

Ano, take jsem s tim bojoval. Podle meho existuji 3 cesty:

1. Pouzit ASCIIHEX kodovani. Nevyhoda: velke.

2. Vnutit dvips, aby neorezaval komentare z EPS (t.j. radky
zacinajici %). Nevyhoda: V EPS se mohou vyskytovat ruzne %%Page:
%%Trailer a podobne, ktere zmatou nasledne utility (napr. pstops).
Ten parametr je uveden nekde v konfiguracnim souboru.

3. Asi nejlepsi by bylo upravit program jpg2eps (ci jak jste si ho
pojmenoval ;-) tak, aby na zacatku radku nedaval to procento. Pak by
to mohlo fungovat.

Sam jsem toto reseni jeste nezkousel. Pokud byste jej provedl (at s
uspechem ci bez), dejte prosim vedet.

Jiri.