Exoticke ceske fonty

Ondra Koutek andilek at sh.cvut.cz
Mon Jul 20 22:06:56 CEST 1998

J.Klaus at sh.cvut.cz wrote:

> Zdravim,
>
> Existuji nekde jine pocestene fonty nez CM? Hledam nejakou kaligrafii,
> nejake volne psane pismo, nejake extra tucne (vic nez bx) pismo (serifove i
> bez) a vlastne i klasiku - garamont, bodoni, palatino,... Diky.
>
> Jarda Klaus

Ahoj Jardo, ;)

tuhle otazku jsem tu uz vznasel. Existuji vubec nejake jine ceske fonty
nez CM?
Ne, abycvh byl korektni, vim, ze existuji pry velice dobre rezy pisem,
nicmene jsou komercni. A tak bych otazku trosililinku pozmenil. Muzete
me nasmerovat kam koukat, pokud by clovek chtel koupit nejakou sadu
fontu?
Take bych rad vedel, jak je to s tiskem pod UNIXem. Vim, ze tisk funguje
po ceste dvi->ps->lpt0 a protoze nemam postscriptovou tiskarnu, rad bych
vedel jestli podobne fonty bez problemu vytisknu i kdyz pouzivam
ghostscriptove priblizovadlo.

Dekuji

Ondra Koutek

	   Ondra Koutek		andilek at sh.cvut.cz