Reseni kodovani (RE: pdfTeX a cestina)

Jiri Osoba osoba at jablotron.cz
Wed Jul 15 15:40:41 CEST 1998

On 15 Jul 98 at 10:45, Tomas Kouba wrote:

> V pripade, ze by se encTeX stal napr. standardni soucasti pdfTeXu byl
> by problem vyresen a myslim ze bychom pomohli i jinym narodum.

O tom jsem se snazil presvedcit autora pdfTeXu pred nejakym casem.
Nechal to posoudit do sveta a tato myslenka byla (predevsim tvrde
zapornymi hlasy z anglicky mluvicich zemi) zamitnuta. Bylo to docela
ostre, padaly az sovinisticko-nacionalisticka vyjadreni. Nicmene
Thanh se rozhodl to v pdfTeXu nepodporovat.

Nic ale nebrani tomu zkompilovat vse ze zdrojaku web2c vcetne
enctexu.

Jiri.