Reseni kodovani (RE: pdfTeX a cestina)

Tomas Kouba kouba at fzu.cz
Tue Jul 14 11:30:55 CEST 1998

On Tuesday, July 14, 1998 11:03 AM, Ondra Koutek
[SMTP:andilek at sh.cvut.cz] wrote:
> neni to vec jednoducha, protoze ono je to spis veci Operacnich
> systemu.
> Nikdo nemuze chtit po unixu jine nez ISO8859-2 kodovani. Pod
> windows
> zase microsoft zamerne pouziva sve. Myslim, ze by bylo krasne mit
> jen
> jedno, ale trh tomu nenasvedcuje.
>
> Andilek
> 	   Ondra Koutek		andilek at sh.cvut.cz
Tak jsem to vubec nemyslel. Nedelam si iluze o tom, ze nekdo nebo
neco presvedci MS aby pouzival kodovani ISO8859-2. Jde o prekodovani
na urovni TeXu. emTeX to resi tcp tabulkami, existuje path pana
Skarvady a encTeX pana Olsaka a mozna dalsi o kterem nevim. Docela se
mi lib predstava, ze ja pisu v kamenikach jednu cast, nekdo v
ISO8859-2 druhou a jiny na Macu treti a bez nutnosti prekodovavani to
TeX vezme a spravne prelozi treba takhle:
\kamenik
\input cast1
\iso
\input cast2
\mac
\input cast3
\end

A jeste navic je uplne jedno ktery z nas to nakonec tiskne. Nebyla by
to pohoda?

Tomas Kouba

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137
162 53 Prague                  e-mail: kouba at fzu.cz
Czech republic                 URL: http://www.fzu.cz/~kouba