Kolacove a jine grafy

Pavel Voch voch at econ.muni.cz
Thu Jul 9 08:40:20 CEST 1998

On Wed, 8 Jul 1998, Jaromir Kuben wrote:

> Je to rozsahly a velmi mohutny balik zalozeny na postscriptu. Najdete ho
> napr. na ftp.fi.muni.cz v adresari pub/tex/CTAN/graphics/pstricks.
> Je tam i obsahly manual.

Jak jsem uz psal panu Dontovi PstChart neni soucasti pstricks ani verze
0.93a ani 97. Nakonec jsem ho ziskal primo od autora. V soucasne dobe ho
verejne nesiri, protoze pracuje na zcela nove (nekompatabilni) verzi.

Jinak je to bomba. Doporucuji vsem podivat se na vyse uvedene URL co se da
s pstricks dokazat.

						Pavel Voch
You know you've achieved perfection in design,
Not when you have nothing more to add,
But when you have nothing more to take away.

				Antoine de Saint Exupery