Office-like dokumenty v TEXu

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Mon Jul 6 12:28:09 CEST 1998

Ondra Koutek pise:

>Tak jsme se nejak dopatral vysledku, ale protoze mi tu obalku nakonec
>nechtela sezvykat tiskarna, musel jsem ji trosicku pomoci a strkat ji
>tam otevrenou, takze z toho nevyslo rozumne reseni.
>Ondra Koutek

Prave z uvedeneho duvodu pouzivam casteji jine dve metody:

1. Obalka s okenkem a papir, na kterem je adresa spravne vymerena
   (chce to jen trochu si pohrat s TeXovskymi rozmery)

2. Pouziti samolepek (zejmena vyhodne u hromadnych zasilek). I zde
   to chce trosicku trpelivosti pri vymerovani.

-----------
A jeste jednu poznamku si neodpustim. Kdyz je treba opatrit adresou
pouze jedinou obalku, tak mi pripada uplne zbytecne nasazeni vypocetni
techniky. Za prve je to pomalejsi (nez staci na tiskarne probehnout
Power On Self Test, mam uz adresu napsanou perem) a za druhe mi
rukopis pripada lidstejsi a nestydim se za nej. Zrovna tak me potesi,
pokud obdrzim hezky rucne psany dopis. Nejak se nam totiz pekne rucne
psane pismo z kazdodenniho zivota vytraci :-(.

S pozdravem
Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938