nove vydani knihy LaTeX pro zacatecniky

Michal Kocer kocer at ipex.cz
Wed Jul 1 11:29:37 CEST 1998

> : Napadla me kniha p. Rybicky "LaTeX pro zacatecniky". Je uz vydani,
> : ktere pojednava o LaTeX2e?
>
> Neni, Jiri Rybicka odhaduje, ze by mohlo byt k dispozici po prazdninach.
> Bude sireno, jako obvykle i pres CSTUG. Stare vydani je rozebrano,
> do te doby lze aspon jako referencni manual
> pouzivat prelozeny LaTeX manua , ktery je k nalezeni
> na WWW strankach CSTUG.

Dokoncil jsem  preklad ,The not so short introduction to LaTeX2e'
( obdoba UVODLAT),zel je pouze po prvnim cteni, plny chyb,
tj. vyzadujici korektury.
Vzhledem k pracovnimu vytizeni se ke korekturam dostavam jen pozvolna.
Chtel bych touto cestou pozadat alespon dva dobrovolniky znale zakladni
prace s LaTeX2e,kteri by byli ochotni spolupracovat na korekturach, aby se
ozvali na muj soukromye-mail: kocer at ipex.cz. Tim se prace na prekladu
urychli a vysledek v BETA versi by mohl byt v druhe polovine prazdnin
nekde vystaven a siren spolu s CsTeXem.

Pekny letni den preje
				Michal Kocer <kocer at ipex.cz>