TDS a TrueType fonty + pdfTeX

Pavel Janik ml. Pavel.Janik at inet.cz
Mon Jul 13 12:38:29 CEST 1998

   Datum: Mon, 13 Jul 1998 08:36:01 +0100
   Odesilatel: Rychetsky Pavel <rychetskyp at mpsv.cz>

Dobry den,

   > V TDS, tak jak je postavena, neni zrejme pro TTF misto.
   > Jako jedine rozumne reseni vidim navrhnout autorum TDS rozsireni
   > schematu.

souhlasim, ujme se toho nekdo?

   > Jinak ja pouzivam implementaci web2c pro Win32 od Fabrice Popineau
   > (vcetne skveleho a stale lepsiho pdfTeXu :-)) a v souboru texmf.cnf jsem
   > nasel zaznam
   > % TrueType outline fonts.
   > TTFONTS = .;$TEXMF/fonts/truetype//

Ja tam mam tento zaznam take, ale jiste by bylo lepsi, kdyby TDS mel
nejakou zminku i o TT fontech :-)

A kdyz uz jsme u toho pdfTeXu, chtel bych se zeptat, kolik uzivatelu v
ceskych zemich jej pouziva, celkem by mne to zajimalo. Muzete se mi
prosim ozvat (staci kratka noticka) a pripadne sdelit sve dojmy ci
navrhy na zlepseni pdfTeXu? Dekuji.
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik at inet.cz