Office-like dokumenty v TEXu

Ondra Koutek andilek at sh.cvut.cz
Sun Jul 5 16:03:10 CEST 1998

Tak se mi po dlouhem a namahavem procesu podarilo sestavit fakturu.
Protoze byl zajem o podobne veci, tak jsem ji dal na
ftp://bobak.sh.cvut.cz/pub/tex/Dokumenty

Prosim mejte ohled, je to muj prvni TEXoidni vyplod. Proto bych uvital
kdyby nejaky odbornik, ktery je v latexu sbehlejsi nez ja ji pokud mozno
zjednodusil. Urcite by to slo pomoci definovani maker, ja to zatim
nechavam tak jak to je. Jestli si s tim date praci, budu rad, kdyz mi
date vedet.

Dalsi vec, kterou bych rad zprovoznil je tisk obalek. Nicmene tu mam
jeden takovej podivnej, lec pouzivanej format obalky. takovej na
prelozeni a4 na tretiny
             +-----------+
             |           |
             +-----------+
             |           |

A on latex s touhle velikosti nepocita (myslim radu C formatu obalek) a
nevim, jak mam nastavit velikost papiru.
Asi bych to chtel nejak pomoci \documentclass  ale nevim jake option
nastavit.
Byl bych vdecny za jakoukoli pomoc. Precijen jsem zacatecnik.

Andilek

	   Ondra Koutek		andilek at sh.cvut.cz