LyX a geometry v X-windows

Pavel Voch voch at econ.muni.cz
Wed Jan 28 09:25:32 CET 1998

Aobry den,

On Tue, 27 Jan 1998, Ondrej Koala Vacha wrote:

> provozujete nekdo LyX pod X-windows? A podarilo se vam mu vnutit geometry?
> Ja jsem vyzkousel vsechno mozne, ale LyX se tvrdosijne startuje do stredu
> obrazovky a ne do leveho horniho rohu. Mam verzi 0.10.7

Zkousel jsem ve verzi 0.12: lyx -geometry +0+0 a misto nastaveni pozice
chtel otevrit soubory +0+0 a -geometry. Z toho usuzuji, ze to neumi :-(

BTW, LyX 0.12 toho umi mnohem vic nez 0.10. Mimo to jsem dal na
ftp://merkur.econ.muni.cz/pub/lyx.cz/ prvotni verzi ceskych katalogu,
takze muzete mit menu v cestine.

                                                  Pavel Voch