CsConcrete -- chybejici soubory

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Jan 22 12:27:59 CET 1998

> Dobry den!
>
> Vcera jsem si stahl z ftp://ftp.muni.cz/... Concrete fonty pocestene
> panem Sojkou.
> Bohuzel mi pri kompilaci Metafontem neprosly -- chybi mi dva soubory:
>     csroman.mf
>     cstextit.mf
> Pouzivam tetex v Linuxu (RedHat 4.1, verzi tetexu si nepamatuju). Kde,
> prosim,
> mohu chybejici soubory sehnat?

Take jsem si kdysi instaloval Concrete fonty upravene p. Sojkou.
Pokud se dobre pamatuji, jsou udelany na kodovani KOI 8 a vychazeji
tedy z puvodnich csr fontu p. Novaka, ktere byly takto kodovany.
Tam bych take hledal zminene soubory, ale jestli to nekde na siti je,
nevim. Ja jsem si to upravil do ISO Latin 2 tak, jak jsou udelany
soucasne csr fonty, tj. tyto soubory jsem prejmenoval, udelal prislusne
stejnojmenne drivery a modifikoval soubor cscode.mf, ktery je soucasti
instalace soucasnych csr fontu. Pak uz neni csroman a cstextit potreba,
vola se kmroman a kmtextit. V pripade zajmu mohu poskytnout.

Zdravi
         Jaromir Kuben
         kuben at scova.vabo.cz