Mfjob a WinNT

Leo Galambos colombo at mail.kolej.mff.cuni.cz
Tue Jan 20 16:25:49 CET 1998

On Tue, 20 Jan 1998 15:44:01 +0100, Rychetsk  Pavel PharmDr wrote:

>problem s NT,

>valcil.
>Ne, tohle jsem pod NT take zaznamenal. Navic, pokud si pamatuji (hral
>jsem si s tim asi pred pul rokem)
>to chovani nebylo tak uplne opakovatelne a dalo se ovlivnovat nastavenim
>mfjobopt a take spoustenim
>emtexu pod CMD resp. COMMAND. Dospel jsem k zaveru, ze je problem v
>NT-dosu v kombinaci s programem psanym pro OS/2 a (sekundarne) chodicim
>pod "normalnim" DOSem.

Ja sice do TeXu extrasupra nevidim, ale zato vim, ze OS/2 ma native DOS
INT, stejne jako DOS. Ten samy INT se simuluje DOS sessione i v NT.
Kvalita M$ emulace DOSu je mimoradne uboha, ale presto si dovolim
tvrdit, ze DOS INT udelali dobre. Proto je to pravdepodobne jen v
pravech, jak jiz psal p.Arnost. Zkuste to spustit jako head-admin,
proverit zda mate pravo zapisu do daneho adresare atd. klasicky. Ten
temporac je myslim jen neco, co pak pouziva jako parametr do mfjob
(taky jsem s tim pred nedavnem valcil), tedy pokud ho neudela
neprobehne jeho akce automaticky a ani Vase dalsi snazeni tudiz nema
vyznam. Dalsi moznosti muze byt, ze je ten soubor uplne nekde jinde (v
jinem adresari). A nakonec bych zkusil dat temporac nekam do
%USER_HOMEDIR%\TMP, nastavenim TEMP promenne ci TMP_DIR (nevim jak to
ma presne DOS session v NT).

BTW: NT moc neznam, ale neni CMD 32b WinDOS a COMMAND 16b DOS? Pak bych
chapal ty rozdily v chovani.

S pozdravem
Leo Galambos

Motto:
Windows 95:
  32 bit extensions and a graphical shell for a 16 bit patch to an
  8 bit operating system originally coded for a 4 bit microprocessor,
  written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.