je tohle legalni ?

Zdenek Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Mon Jan 19 14:53:36 CET 1998

On Sat, 17 Jan 1998, Jan Serak wrote:

> Nesmite pozadovat uhradu za TeX ani CSTeX. Ten je zdarma. Pouzivat
> TeX samozrzejme lze i v komercni sfere (drive probehla konferenci
> zprava o jiste publikaci o DTP, v niz se uvadi, ze to Knuth zakazal,
> coz neni pravda). Funkce generujici zdrojovy text pro TeX je Vase
> dilo, s TeXem nesouvisejici a pod jeho instalaci nezahrnute.
> To, co jste ucinil, je podle mne naprosto legalni.

Jeste bych dodal, ze si muzete nechat zaplatit za konzultace,
instalaci TeXu u zakaznika (tedy za praci spojenou s instalaci).
Muzete si nechat zaplatit, kdyz pomoci TeXu udelate pro nekoho
sazbu. Muzete take distribuovat TeX, pricemz muzete vybirat
poplatky za manipulaci, tj. za diskety, CD, postovne apod. Take
muzete provozovat treba BBS a nechat si platit za pristup na
pocitac, za zatezovani site apod. Tedy svoji praci muzete
ohodnotit penezi, TeX a podpurny SW od Knutha a dalsich je zdarma.

> 					Jan Serak

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/